• Nem jelenik meg a mai napon Európában és Ausztráliában a Gone Home Xbox One és PS4 gépekre
  • A korhatár-besorolással és a tanúsítványokkal adódtak gondok
  • A megjelenés pontos dátumát még nem tudni, de a fejlesztők szerint legkorábban a jővő héten debütálhatnak a portok 

A tervek szerint a mai napon debütált volna Xbox One és PS4 masinákon az egykori Bioshock- és XCOM-fejlesztőkből alakult The Fullbright Company 2013-ban PC-kre megjelent játéka, a Gone Home, de az utolsó pillanatban kiderült, hogy Európában és Ausztráliában még egy kicsit várniuk kell a játékosoknak a programra.

Pedig a tengeren túl a tegnapi napon mindenféle kellemetlenség nélkül került a digitális boltok kínálatába a Gone Home, ám az öreg kontinensen a korhatár-besorolással, illetőleg a tanúsítványokkal kapcsolatos problémák adódtak. Ezt Twitter-csatornáján jelezte a Fullbright, ahol a fejlesztők megígérték, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy a jövő héten megjelenhessen az immár Unity 5-ös grafikusmotorral és kontrollerekhez szabott irányítással ellátott átirat.

Úgy tűnik, hogy nagyon nehéz utat jár be a portolással a fejlesztőstúdió, hiszen a már 2013-ban bejelentett X1 és PS4 változatok munkálatait egyszer már felfüggesztették, mikor a kiadóként közreműködő Midnight City a csőd szélére került. Valahogy azonban mégis rendeződtek a dolgok a cégnél, így ha nem is a mai napon, de hamarosan konzolokon is megkapjuk a különleges hangulatú belső nézetes kalandot, melyben a Greenbriar família idősebb lányát, Kaitlin irányítva kell válaszokat találunk arra, hogy hová tűntek családtagjaink a hatalmas, és sok-sok titkot rejtő oregoni ház falai közül.